Panduan Lengkap Import Barang Dari China


Panduan Lengkap Import Barang Dari China
Rahsia memilih, membeli dan mengimport barangan/produk dari Negara China

Panduan Lengkap Import Barang Dari China: Negara China bukan seperti dulu. Kini mereka adalah kuasa besar ekonomi dunia. Sebutlah apa sahaja produk, semuanya boleh anda dapat dari China dengan harga yang terlalu murah! Sekarang ini, produk dari China juga semakin berkualiti dan dipercayai, jika tidak... masakan jenama-jenama utama dunia sanggup melabur di negara China.

Negara China kini lebih dikenali sebagai "Kilang kepada dunia" kerana anda boleh menjumpai barangan buatan negara China di hampir setiap negara di seluruh dunia. Komputer yang anda sedang gunakan untuk membaca laman web ini juga besar kemungkinan mengandungi barangan buatan negara China.

Negara China kini sudah mengambil tempat pertama sebagai pusat kegiatan ekonomi dunia, dan anda sepatutnya bersedia untuk mengambil peluang daripada perubahan ini.

Kenapa "Made In China"? 

Panduan Lengkap Import Barang Dari ChinaBerikut merupakan di antara beberapa sebab utama mengapa anda perlu mengimport barangan atau produk dari negara China:

Harga yang murah: 
  • Kilang-kilang di negara China menghasilkan pelbagai jenis produk dan pada kebiasaannya harganya adalah jauh lebih murah berbanding negara lain di dunia.
Polisi pintu terbuka negara China: 
  • Pembekal dari negara China semakin menuju ke arah aktiviti mengeksport barangan mereka ke pasaran luar dan semakin meningkatkan aktiviti pemasaran kepada pelanggan luar negara.
Perkhidmatan Dropshipping: 
  • Ramai pembekal negara China yang memberikan perkhidmatan Dropshipping untuk pelanggan mereka.
Mudah berurusniaga: 
  • Walaupun terdapat perbezaan bahasa, terdapat cara untuk mengurangkan masalah ini apabila anda melakukan urusniaga dengan mereka (saya akan berkongsi rahsianya di dalam ebook ini).

Ebook - Import Dari China

Namun begitu, banyak rahsia dan teknik urus niaga yang perlu anda ketahui kerana berurusan dengan warga negara China tidak sama seperti berurusan dengan orang cina di negara kita. Oleh itu, ebook ini memberikan segala tips dan panduan yang anda perlukan agar tidak tertipu agar segala urusan memilih, membeli serta mengimport akan berjalan dengan selamat dan lancar.

Panduan Lengkap Import Barang Dari ChinaAntara kandungan penting ebook ini adalah:
  • Ribuan senarai produk yang ditawarkan
  • Panduan berhubung terus dengan pembekal di China.
  • Panduan urusniaga (perkara boleh dan tak boleh).
  • Cara perhubungan dan komunikasi yang betul.
  • Panduan proses logistik dengan kos yang paling berpatutan
  • Panduan pengurusan cukai dan kastam di China.
  • Cara melakukan urusniaga dropshipping dari China.
  • Senarai pembekal di China yang diyakini dan berkualiti
Jika anda berhasrat untuk mengimport barangan dari China untuk perniagaan, maka ebook ini adalah yang paling lengkap dan bertepatan. Anda pasti bersyukur kerana dengan sedikit modal, anda beroleh ilmu dan panduan yang yang tidak ternilai!

Dapatkan Pakej ebook Panduan Lengkap Mengimport Barangan dari China ini segera kerana terdapat bonus terhad bernilai RM230 disertakan bersama!


Panduan Lengkap Import Barang Dari China

"Dapatkan Pakej Import Dari China tanpa-risiko dengan jaminan pulangan wang 100%. Sekiranya anda tidak berpuashati dengan pembelian anda, wang akan dikembalikan 100% tanpa sebarang persoalan."

0 Komentar untuk "Panduan Lengkap Import Barang Dari China"

Coretan anda amat-amat dihargai. Terima kasih bersama 'BMBlogr - “Jazakumullah Khairan Katsiran Wa Jazakumullah Ahsanal Jaza”

 
Copyright © 2015 BMBlogr - All Rights Reserved