Cara Buat Kek Coklat Yang Enak & Mengancam


Cara Buat Kek Coklat Yang Enak & Mengancam


Ramai yang suka coklat dan lebih ramai lagi yang menggemari kek coklat. Namun, tidak ramai yang mampu membuat kek coklat yang benar-benar sedap untuk dihidangkan kepada tetamu dan keluarga anda.

Kek coklat akan sentiasa dicari oleh penggemar. Malah ada yang sanggup membelanjakan ratusan ringgit hanya untuk menikmati kek coklat yang sedap. Kenapa tidak membuatnya sendiri? Ia lebih tidak memerlukan masa yang banyak jika anda benar benar ingin membuatnya.

Kek coklat.. Ia sungguh sedap dan enak! Kek yang sedap pasti akan disukai dan digemari oleh ramai orang. Kini anda tidak perlu membeli kek coklat lagi. Sudah sampai masanya untuk membuat kek anda sendiri. Walaupun anda pernah membuat kek sebelum ini. Yakinlah... Anda boleh membuatnya "Walaupun Tanpa Pengalaman!"

"Ketahui Bagaimana Untuk Menghasilkan Kek Coklat Yang Sedap Untuk Tetamu, Keluarga Ataupun Untuk Perniagaan Dari Rumah Walaupun Tiada Pengalaman Membuat Kek Sebelum Ini"

Belajar Membuat Kek Coklat

Dalam CD ini, kami akan menunjukkan cara cara pembuatan kek coklat secara langkah demi langkah. Malah kami juga menunjukkan beberapa kaedah yang boleh digunakan bagi mereka yang kekurangan kemudahan di rumah.
  • Cara untuk membuat kek coklat untuk mereka yang tidak boleh memakan telur atau "vegetarian".
  • Cara untuk membuat kek coklat yang mengunakan minyak jagung atau minyak masak.
  • Cara untuk membuat kek coklat tanpa mengunakan mixer. Hanya mengacau sahaja adunan.
  • Cara untuk membuat kek coklat tanpa mengunakan mixer. Namun, blender digunakan untuk memutarkan adunan. :)
  • Cara untuk membuat kek coklat dengan membahagikan adunan kepada 2 bahagian.
  • Cara untuk membuat brownie yang dilapisi dengan cheese.
  • Cara untuk membuat gabungan kek coklat dan puding.
  • Cara untuk membuat kek coklat yang digabungkan dengan buah pisang.
  • Cara untuk membuat kek coklat sedap yang digunakan untuk perniagaan saya. Saya gunakan resepi ini untuk membuat kek untuk pelanggan saya.
  • Cara untuk membuat ganache (topping coklat). Ia adalah penambah rasa keenakan kek coklat.
  • Cara untuk membuat dekorasi kek coklat yang ringkas.

Anda tidak perlu untuk menghadiri kursus yang mahal untuk belajar membuat kek coklat yang sedap. Ia sebenarnya tidaklah sesukar apa yang anda fikirkan.

Ia adalah sesuatu yang mengujakan apabila kek coklat yang anda hasilkan habis dimakan oleh tetamu anda. Dan anda juga boleh menjualnya kepada mereka jika mereka ingin menempahnya.

Dapatkan maklumat lanjut atau membuat tempahan anda di sini: Panduan Kek Coklat

0 Komentar untuk "Cara Buat Kek Coklat Yang Enak & Mengancam"

Coretan anda amat-amat dihargai. Terima kasih bersama 'BMBlogr - “Jazakumullah Khairan Katsiran Wa Jazakumullah Ahsanal Jaza”

 
Copyright © 2015 BMBlogr - All Rights Reserved