Cara Buat Muffin Yang Gebu dan Enak


Cara Buat Muffin Yang Gebu dan Enak
Cara Buat Muffin Yang Gebu dan Enak

Cara Buat Muffin Yang Gebu dan Enak: Ramai yang berminat membuat muffin. Lagi ramai yang menggemari dan menyukai makan muffin. Malah muffin kini menjadi antara goodies popular yang di letakkan ke dalam beg goodies majlis perkahwinan, pertunangan dan sebagainya.

Sebabnya ianya sedap, tahan lasak dan tidak terlalu mahal. Ia sesuai dan mampu untuk semua golongan masyarakat. Muffin dijual diantara RM0.30 sen sehinggan RM2.00 sebiji bergantung kepada jenis muffin dan saiz.

"Ingin Belajar Cara Sebenar Membuat Muffin Yang Disukai Ramai? Jangan Risau Kerana Kami Akan Tunjukkan Caranya Untuk Anda Boleh Membuat Muffin Yang Sedap Untuk Perniagaan Atau Makan-Makan."

Cara Buat Muffin Yang Gebu dan Enak

Berikut adalah antara yang akan anda pelajari daripada CD Buat Muffin. Ia merupakan dalam bentuk video. Jadi anda tidak perlu mencetaknya. Pasangkan sahaja di komputer anda, anda boleh mula belajar membuat kek anda sendiri. Terdapat 2 versi yang diterbitkan iaitu Versi Komputer dan DVD Player.

Anda Kini Boleh Pelajari Dengan Cara Paling Mudah Buat Muffin Hanya Dari Rumah!
    Cara Buat Muffin Yang Gebu dan Enak
  • Membuat muffin vanilla yang pelbagai dengan mengunakan satu resepi. Anda boleh mengunakan kreativiti anda untuk mempelbagaikan muffin hasil tangan anda.
  • Membuat muffin cips coklat yang penuh rasa coklat. Ia sesuai untuk pengemar coklat yang tegar.
  • Membuat muffin lemon chocolate chips. Muffin ini jenis berongga di dalamnya.
  • Membuat muffin durian yang sedap. Ia mengunakan isi durian segar untuk membuatnya. Perlu tunggu musim durian jika nak membuatnya.
  • Membuat muffin kelapa/ coconutlicious. Ia adalah adaptasi daripada resepi ibu yang pernah saya makan ketika kecil dahulu. Ia sedap dan berwarna warni.
  • Membuat muffin cheezy chocolate muffin. Ia kombinasi pengemar muffin dan juga keju.

Anda boleh membaca pelbagai buku berkenaan muffin yang ada dipasaran, ia tidak akan sama dengan apa yang bakal anda beli ini. Anda akan menerima panduan dan juga resepi yang kami gunakan dalam perniagaan. Ia sudah diubahsuai dan diminati oleh pelanggan kami sebelum ini.

Dapatkan maklumat lanjut atau membuat tempahan di sini : Panduan Buat Muffin

1 Komentar untuk "Cara Buat Muffin Yang Gebu dan Enak"

Muffin ni antara kesukaan ank2 sy dn maknya sekali.. Hoho..nice entry BM..:)

Coretan anda amat-amat dihargai. Terima kasih bersama 'BMBlogr - “Jazakumullah Khairan Katsiran Wa Jazakumullah Ahsanal Jaza”

 
Copyright © 2015 BMBlogr - All Rights Reserved