Jadual Keputusan & Kedudukan Terkini Liga Perdana 2016

Dapatkan setiap keputusan terkini (live streaming) perlawanan bolasepak Liga Perdana/Premier Malaysia 2016 berserta jadual dan kedudukan semasa setiap pasukan di carta liga. 

Walaupun Liga Perdana/Premier 2016 merupakan liga kedua dalam ranking liga bolasepak di Malaysia namun persaingan dan keputusan perlawanan setiap pasukan tetap menjadi tumpuan untuk diketahui. Ianya masih mempunyai tarikannya yang tersendiri.

Jadual Keputusan & Kedudukan Terkini Liga Perdana  2016
Logo rasmi Liga Perdana/Premier Malaysia 2016

Liga Perdana atau juga dikenali sebagai 100Plus Liga Premier Malaysia 2016 menjadi nadi untuk perkembangan bolasepak negara yang meyaksikan setiap pasukan bersaing untuk merebut dua kedudukan teratas bagi melayakkan untuk masuk ke persaingan yang lebih berprestij di Liga Super.

Perlawanan setiap pasukan dalam Liga Perdana/Premier 2016 yang dibarisi oleh 12 pasukan iaitu JDT 2, Sabah, Perlis, Pos Malaysia, ATM, Sime Darby, PKNS FC, UITM, Negeri Sembilan, T-Team, Melaka dan Kuala Lumpur menjanjikan satu persaingan liga yang sangat sengit!

Bookmark halaman ini untuk tidak ketinggalan mengetahui setiap jadual, keputusan perlawanan (live streaming) dan kedudukan terkini dalam persaingan bolasepak Liga Perdana 2016 ini

Jadual Keputusan & Kedudukan Terkini Liga Perdana  2016
Senarai Pasukan Liga Perdana/Premier Malaysia 2016

Jadual Keputusan Dan Carta Kedudukan Liga Perdana / Premier 2016

Berikut dipaparkan jadual perlawanan, keputusan dan kedudukan carta terkini Liga Perdana / Premier Malaysia 2016 yang akan dikemaskini secara automatik.

Sila klik Tab Menu untuk pilihan paparan.
Panduan pilihan Tab Menu
  • Tab Menu  "League Table" - memaparkan carta Liga Perdana / Premier Malaysia 2016 iaitu kedudukan terkini setiap pasukan dalam carta liga
  • Tab Menu "Results" - memaparkan keputusan perlawanan terkini Liga Perdana / Premier Malaysia 2016
  • Tab Menu "Fixtures" - memaparkan jadual perlawanan akan datang Liga Perdana / Premier Malaysia 2016 

Untuk mengetahui atau melihat keputusan secara langsung (live streaming) bagi setiap perlawanan liga Liga Perdana / Premier Malaysia 2016, sila ke link berikut:
0 Komentar untuk "Jadual Keputusan & Kedudukan Terkini Liga Perdana 2016"

Coretan anda amat-amat dihargai. Terima kasih bersama 'BMBlogr - “Jazakumullah Khairan Katsiran Wa Jazakumullah Ahsanal Jaza”

 
Copyright © 2015 BMBlogr - All Rights Reserved