Jadual Keputusan & Kedudukan Terkini Liga Super 2016

Ketahui keputusan dan kedudukan terkini perlawanan bolasepak (live streaming) serta kedudukan semasa carta Liga Super Malaysia 2016.

Liga Super Malaysia 2016 kini membuka tirainya. Liga bolasepak paling besar dan berprestij di negara ini disertai oleh 12 pasukan iaitu Kelantan, Pahang, Terengganu, Selangor, Kedah, Johor Darul Takzim, Sarawak, Pulau Pinang, Perak, PDRM dan FELDA United FC.

Logo rasmi bolasepak Liga Super Malaysia 2016
Logo rasmi bolasepak Liga Super Malaysia 2016

Pasukan manakah yang akan menjulang Piala Liga Super 2016 selepas Johor Darul Takim (JDT) menjulangnya pada tahun 2015.

Persaingan kali ini tampak sengit dan meriah dengan tajaan dari penaja-penaja yang menjadikan Liga Super tahun ini agak panas dan menarik perhatian ramai walaupun sepak mula dilakukan.

Perlawanan pertama Liga Super 2016 akan bermula pada 13 Feb 2016 yang menyaksikan perlawanan tumpuan di Stadium Larkin apabila JDT dan Selangor akan bertarung bagi merebut Piala Sumbangsih.

Senarai pasukan bolasepak Liga Super Malaysia 2016
Senarai pasukan bolasepak Liga Super Malaysia 2016

Bookmark page ini untuk anda mengetahui keputusan dan jadual terkini perlawanan di samping kedudukan carta liga yang dikemaskini setiap masa.


Keputusan Dan Kedudukan Terkini Liga Super Malaysia 2016

Berikut dipaparkan jadual perlawanan, keputusan dan kedudukan carta terkini bolasepak Liga Super Malaysia 2016 yang akan dikemaskini secara automatik.

Sila klik Tab Menu untuk pilihan paparan.
Panduan pilihan Tab Menu
  • Tab Menu  "League Table" - memaparkan carta Liga Super Malaysia 2016 iaitu kedudukan terkini setiap pasukan dalam carta liga
  • Tab Menu "Results" - memaparkan keputusan perlawanan terkini Liga Super Malaysia 2016
  • Tab Menu "Fixtures" - memaparkan jadual perlawanan akan datang Liga Super Malaysia 2016 

Untuk mengetahui/melihat keputusan secara langsung (live streaming) setiap perlawanan liga Super 2015, sila ke link berikut:

Semoga sukan bolasepak negara akan bertambah meriah serta beroleh manfaat untuk peningkatan mutu bolasepak negara dengan bermulanya Liga Super Malaysia 2016 ini.

0 Komentar untuk "Jadual Keputusan & Kedudukan Terkini Liga Super 2016"

Coretan anda amat-amat dihargai. Terima kasih bersama 'BMBlogr - “Jazakumullah Khairan Katsiran Wa Jazakumullah Ahsanal Jaza”

 
Copyright © 2015 BMBlogr - All Rights Reserved