Semak No Plat Kenderaan Terkini Yang Belum Daftar


Anda dalam perancangan hendak membeli kereta baru? Baguslah... Mungkin anda nak tahu harga baru kereta di Malaysia, anda boleh semaknya di sini : Harga Terkini Kereta Baru

Apabila membeli kereta idaman, mungkin juga anda mahukan nombor plat yang menarik. Maklumlah, kalau kereta dah cantik, kenalah padankan dengan nombor plat yang cantik.

Sesetengah orang ada yang percaya dengan tuah pada nombor dan sesetengahnya pula mahukan nombor yang memberi kenangan kepada sesuatu dan ada juga kerana sukakan nombor yang menarik untuk perhatian.

Namun kini tidak dinafikan, sebuah nombor plate yang menarik punya nilai yang tinggi dan boleh dijadikan salah satu pelaburan jangka pendek mahupun panjang seperti no plat paling mahal di Malaysia - "PATRIOT 1"

Semak No Plat Kereta Terkini Yang Belum Daftar


Di sini anda boleh semak nombor pendaftaran plat (No. Plate) kenderaan terkini bagi setiap negeri untuk mengetahui apakah huruf dan nombor yang masih belum didaftar atau dimiliki. Buatlah pilihan dan lakukan bidaan.

Semoga berjaya mendapatkan nombor plate idaman anda!


Sila masukkan [NoCaptcha] dan klik [Submit]



Jika paparan di atas tidak keluar, sila 'refresh' atau terus ke link berikut : jpj.gov.my

1 Komentar untuk "Semak No Plat Kenderaan Terkini Yang Belum Daftar"

Coretan anda amat-amat dihargai. Terima kasih bersama 'BMBlogr - “Jazakumullah Khairan Katsiran Wa Jazakumullah Ahsanal Jaza”

 
Copyright © 2015 BMBlogr - All Rights Reserved