Baca Novel Cinta Si Wedding Planner Online


Baca Novel Cinta Si Wedding Planner Online: Novel Cinta Si Wedding Planner adalah karya Dhiyana dan kini sedang hangat ditanyangkan di Slot Akasia TV3 yang mengandingkan pelakon utama, Adi Putra dan heroin meningkat naik, Mira Filzah. 


Drama Cinta Si Wedding Planner adalah terbitan Primeworks Studios Sdn Bhd dengan Mira Filzah memegang watak sebagai Izara Batrisya sementara Adi Putra sebagai Fariz Adryan. Shima Anuar pula sebagai Shirah/ Nadia.

Novel online Cinta Si Wedding Planner


Sinopsis Cinta Si Wedding Planner

Drama Cinta Si Wedding Planner mengisahkan Izara Batrisya (Mira Filzah), seorang perunding perkahwinan (wedding planner) yang gagal dalam hubungan cintanya bersama Bazli (Fadlan Hazim Anuwar). Manakala Fariz Adryan (Adi Putra) pula yang merupakan bekas tentera laut juga gagal dengan hubungannya dengan Shirah (Shima Anuar). Segalanya bermula apabila Shirah berlaku curang dalam perhubungan mereka.

Baca Novel Cinta Si Wedding Planner Online: BAB 1 Hingga BAB 15

Baca secara online di bawah ini dan jika paparan tidak keluar, sila klik Link - Baca Novel Online 

Dapatkan Novel Cinta Si Wedding Planner ini di MPH, POPULAR, KINOKUNIYA, MUDA OSMAN, KEDAI-KEDAI BUKU atau dapatkan secara online di www.p2u.my




0 Komentar untuk "Baca Novel Cinta Si Wedding Planner Online"

Coretan anda amat-amat dihargai. Terima kasih bersama 'BMBlogr - “Jazakumullah Khairan Katsiran Wa Jazakumullah Ahsanal Jaza”

 
Copyright © 2015 BMBlogr - All Rights Reserved